OBSŁUGA POŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH

INFOLINIA INFORMACYJNA

– udzielanie informacji o produktach i usługach świadczonych przez naszych Klientów, przyjmowanie zamówień, reklamacji, obsługa korespondencji elektronicznej, live chat, sms.

Case study: infolinia informacyjna prowadzona dla Firmy z branży entertainment.

Sukcesy: podniesienie jakości obsługi klienta, skrócenie średniego czasu obsługi reklamacji.

INFOLINIA SPRZEDAŻOWA

– to infolinia informacyjna połączona z aktywną sprzedażą produktów i usług naszych Klientów. Narzędzie niezbędne w obsłudze sklepów internetowych, jak również kolejny kanał sprzedaży.

Case study: infolinia sprzedażowa prowadzona dla sklepu internetowego.

Sukcesy: podniesienie ilości zamówień przy tym samym ruchu telefonicznym, podniesienie średniej wartości koszyka zamówień, odzyskiwanie zamówień, dosprzedaż produktów i usług.

HELP-DESK

– udzielanie technicznych informacji dotyczących np. sprzętu elektronicznego, rozwiązywanie problemów technicznych, przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji o statucie zgłoszenia.

OBSŁUGA CHATU I LIVE- CHATu

– obsługa chatu na stronie www Zleceniodawcy, chat progresywny.

Największą zaletą korzystania z outsourcingowego Contact Center, to dostęp do najnowszych technologii rozwiązań Contact Center, monitorowanie i raportowanie całej pracy konsultantów telefonicznych, dostęp do wiedzy w zakresie obsługi klienta, jak również do wysokich umiejętności sprzedażowych zespołu. Posiadany przez nas system Contact Center daje możliwość łączenia wszystkich kanałów komunikacji ze sobą, nagrywania rozmów oraz automatycznego naddzwaniania połączeń dla konsultantów.